piątek, 24 lipca 2015

Informacja


"Informacje" zazwyczaj dotyczą zawieszania/usuwania bloga. Spokojnie, nie tym razem. Powiedziałabym nawet, że wręcz przeciwnie. 

Jak wiecie, "Teorainn" jest już skończone i teraz zajmuję się poprawkami. Idzie mi całkiem dobrze, bo gruntownie zajęłam się już 20 rozdziałami, także jestem w połowie, a że na jakiś tydzień utknęłam w domu, możliwe, że do końca lipca poprawię już wszystko. Czytanie po raz pięćdziesiąty tego samego rozdziału może człowieka doprowadzić do szału i ostatnio potrzebowałam małej odskoczni od Lennana i Deirdre. Wygrzebałam na komputerze stare opowiadanie. Bardzo stare, bo sprzed 4 lat. Wprowadziłam poprawki w prologu i uznałam, że kiedy będę znów potrzebowała odpoczynku od "Teorainn", zajmę się rozdziałem 1, a potem 2 itd. A skoro już i tak zamierzam to poprawić, warto by podzielić się swoją twórczością z czytelnikami. Tym bardziej, że mimo młodego wieku, w jakim pisałam "Pocałunek Śmierci", jestem z tej historii naprawdę zadowolona. 

Rozdziały będą się ukazywać rzadko. Myślę, że średnio raz na 1-1.5 miesiąca. Jak już mówiłam, "Pocałunek Śmierci" to tylko taki dodatek, podczas gdy całym sercem wciąż jestem przy "Teorainn". Mam jednak nadzieję, że kogoś ta historia zainteresuje. 

No dobra, nie przedłużając (chyba powinnam nauczyć się zwięźle pisać, bo najwyraźniej mam z tym trudności ;p ) zapraszam Was na nowego bloga:


A i oczywiście kilka dni temu ukazał się 8 rozdział Teorainn, więc tych, którzy jeszcze go nie przeczytali, zapraszam do zapoznania się z nim ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz